İyi akşamlar herkese doktorum idrar yolu enfeksiyonu için piyeloseptyl ilacını vermişti üzerinde sabah akşam yemek ortasında için yazıyordu bende saat 11 buçukta içtim sonra akşam 6 buçukta içtim ama 12 saatte bir içilmesi gerekiyordu galiba şuanda korkuyorum bir şey olur mu