Merhabalar hayırlı akşamlar. Şuan 28 haftalığım süresi geçti mi bilmiyorum ama bugün kontrole gittiğim de doktor şeker yüklemesinden bahsetti. Ama ben yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım. Kimisi iyi yaptır diyor kimisi zararlı yaptırma diyor. Açıkcası kararsız kaldım. Fikirlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim