Semyil Kızlar şuan 12. Haftamdayım ve göbek deliğimde şişlik var hamilelikten kaynaklı olabilir mi tecrübeli anneler yazarsa sevinirim
Semyil lena1234 benim göbek deliğim normalde çok içe gömülü bi delik değil ama bilemedim ki korkmalı mıyım
lena1234 Semyil bence normal çünkü benimki bile hafiften şişmiş gibi o kadar derimde olmasına rağmen ağrı yoksa kontrolde sorarsın doktoruna rahim genişiyo baskı vardır