Kızlar 2 saattir doğum sancılarım başladı. Bu ikinci doğumum olacak. İlki 17 saat sürmüştü ve çok zorlanmıştım hastanede. O yüzden şimdi erkenden gitmek istemiyorum hastaneye. Evde iyice çekip gideyim diyorum ama bana rahatlamak için önerileriniz var mı acaba? Dayanamayıp gidersem yine uzun saatler hastanede kalmak istemiyorum hiç