Sabah nişan geldi kasık ağrılarım başladı. Bugün saat 17 gibi 5 dkya bir düştü ama ağrı dayanamayacağım seviyede değildi hatta baya rahattım yine de hastaneye gittim. Ağrılar adet sancısı seviyesinde çıktı yatış yapmak istemedim eve geldim. Açılma 1 parmaklı ara ara sancı geliyor şiddeti sabaha göre biraz arttı. Tekrar Ne zaman gitmem lazım hastaneye?