orkide123p3t Pierre cardin olanları hep görüyorum anneler uzun süre kullanıyor bebiş 8 aylık olana kadar gördüğüm kadarıyla instadqn diğeri de kullanışlı olur mu
Gamze08 orkide123p3t Pierre Cardin bence alma bu fiyata hele hiç alma Muadili başka var elektrikli Bencede her bebek durmuyor normal Ana kucağı al bence
lLavinia orkide123p3t ben de alttakinden almayı düşünüyorum farklı modelleri de var bi bakın isterseniz. Hatta kullananlar varsa ben de fikir sahibi olmak isterim.
ngksu Elektrikli olanları bazı benekler sevmeyebiliyo,yengem ikizlere almıştı okadar az durdular ki 5 e aldığını 1 e sattı sonrasında. Ben üç kademeli modelden aldım mamma nın
Gamze08 orkide123p3t Kademeli ayarlananlar varya ondan alabilirsin uyku için mama yedirmek için normal oturma için, gerek yok fazla para vermeye gerçekten hani model olarak diyorsan illa bu sekilnolsun o zaman daha uygun olanı al Derim çünkü aynı model bir sürü fiyat marka işim gereği fiyat artiyor sadece