dkbyk Kizlar 8 mart cuma gunu doktora gitmistim doktor 6 haftalik dedi ama adet tarihime gore 7 haftalikti birde kese kucuk dedi ve bugu benden az sekilde lekelenme geldi sizce neden olanilir yasayan varmi?
Anneeadayi3 dkbyk hamilelikte bu haftalarda lekelenme oluyor canım ama yarın muhakkak doktora git progestan yazabilir bazen normal olan lekelenmeler bazen düşük belirtisi olabilir ve doktora görünene kadar yat dinlen