Yasmin41
Canım çok normal benim de o zamanlarda başladı şuan 10. Haftamdayım, tuzlu kraker,leblebi yiyebilirsn, yağlı baharatlı zaten yiyemezsin, çok kötü olursan doktoruna söyle ilaç yazıyor bir de serum taktırırsın ben iki defa serum taktırdım ve ilaç kullanıyorum yayla tarhana çorbası,peynir ekmek dışında birşey yiyemiylrum ne yazık ki , yavaş yavaş az az yemeğe çalış. Yattığın yerden bir lokma at ağzına sonra uzan eğer ki bu kadar şiddetlenirse ben çünkü yataktan çıkamıyorum mide ağrısından bulantısından inşallah senin hafif geçer bulantıların
Pakizecetiinn
Daha yeni başlaması normal inşallah hemen geçer. Ben 4 buçuk ay çektim hâlâ ara ara oluyo eskisi kadar olmasa da. Bulantı için limonun üzerine tuz ve karabiber döküp yiyebilirsiniz bana iyi geliyodu ayva da iyi gelebilir eğer geçmezse doktorunuza söyleyin ilaç veriyo zaten inşallah bu dediklerim işe yarar 😊