Sema2003 Hamileliğnizin kaçıncı haftasında belirtler ortaya çıktı ve ne tür belirtiler oldu? 4 haftalık hamileyim ve hiç bir belirti yok ara sıra karın ağrılarım oluyor sadece
tgbmerve Sema2003 ne kan ne idrarda pozitif görmeden(negatif çıktı ) gece idrara çıkmaya başladım hemde iki kere🤐 dedim kesin hamileyim , tüp bebekti beklemeli bir surecti, 3+5 te de erkenngebelikle öğrendim adet gunumde
Alisa_ Bende en çok göğüs hassasiyeti vardi, ilk hamileliğimde de oyleydi, şuan ikinci hamileliğim o da öyle oldu☺️ Ama kaç aylik hamile olup hic bir belirtisi olmayan cok anne gordum burda) Yani belirtilere gore kafanizda birsey kurmayin)
Alisa_ Sema2003 Bende 4-5 ci haftada falan bazi gunler dokununca hiss ediyordum sanki sizliyor gibiydi
Bir_nazenin01 İlk göğüs hassasiyeti vardı 6. Hafta itibari ile aşırı bulantı vardı hâlâ devam ediyor 9+2 yiz şuan da