5+2 yiz. Ama benim belim sırtım bacaklarım. Karnımda da ağrı var . Ama özellikle belim çok ağrıyor ya. Biraz fazla ayakta dursam yurusem gelsem belimi tutuyorum bu normal mi bilemedim. 3. Gebeliğim ama ağlamak istedim ağrıdan. Ağrı kesici ictim artık . Hatırlamıyorum diğerlerinde öyle mi oldu🥺. Rahim duvarı kalın olduğu için cuma günü göreceğiz keseyi. Bı sorun olduğu içinmidir yoksa normal mi bilemedim.