Muratseyma2015 ben öyle kimsenin çocuğu ile ilgilenmezdim daha önce, öyle uzaktan severdim yani. O yüzden kendi çocuğuma nasıl olacak diye çok merak ediyordum. Ama insan yapıyormuş, gerçekten içten geliyor merak etmeyin. Böyle bakınca insanın içi eriyo gibi bi his nasıl tarif edilir bilmiyorum. Bu güne kadar asla keşke olmasaydı demedim. Bazen çok zorlandım, bazen onunla birlikte bazen de o uyuyunca ağladım ama o zamanlarda bile varlığına şükrettim. Sağlıkla kavuşun inşallah siz de 🙏🏼