Muratseyma2015 benim de ilk gebeliğimde 2,5 ay oldu doğum yapalı kızım şu an iki buçuk aylık ilk aylarda benimseyemedim çok zordu benim için anlayamadım yani nasıl bir duygu olduğunu sonra Zaman geçtikçe 40′ı çıktıkça hani dışarı gezmek için anneme bırakıyorum bir saatliğine iki saatliğine hava almak için aklım hep evde kalıyor çocuğumda kalıyor özlüyorum yani değişik bir duygu için anlatılmaz aslında çok farklı bir duygu içerisine giriyorsun yani olmasaydı diye düşünüyorsun sanki hep o zaman boşmuş gibi geliyor adama �yi ki olmuş diyorum hem de iyi ki hani gülmeye başlaması gülücük atması bana tepki vermesi daha da bağlandırmaya başladı hani anlatılmaz yaşanır bence iyi ki olmuş