BabyAta Elif_49 kekiği demet olarak yemiyorsanız ne olabilir ki yada kaynatıp suyunu içmiyorsanız. Üç beş kekik tanesi ne yapabilir 😂
Hilalaktscbk Elif_49 Benim bildiğim adet söktürmesi için çayını demleyip içiyorlar. Muhtemelen bu çay tehlikelidir. Kaşık kaşık yemiyorsan da sorun olmaz sanırım.
merylii_ Elif_49 valla maydanoza da aynısını diyorlar ama demet demet yemeyince suyunu kaynatıp içmeyince bir şey olmaz ben gebeliğimin başından beri maydanozu da kekiği de salata ve yemeklerde kullanıyorum, tabi kararında, bir sorun yaşamadım
Bebismgeliyorr Yemeklerin içinde yiyorum ben bi sıkıntı olmadı ama öyle kaynatıp içmek ya da çok yemek iyi değil evet söktürücü özelliği var
Elif_49 @BabyAta değil mi sorun olmaz İnşallah bende bilmeden yedim yemek de az daha dayak yicemtim 😂😊
Elif_49 @Nissyoo ben araştırdım internetten de yenmemesi gerekiyormuş hamilelerin yemekerde çok az yenilebilirmis ama çok az dediğine göre zararlı ben de unuttum yedim inşallah birşey olmaz Allah’ın izniyle ama doğuma kadar yemeyecegim sanırım riske atamam herhalde
Nissyoo Elif_49 geçen güne gitmiştim orada yediğim salataların poğaçaların içinde maydanoz vardı mesela daha dikkat ederek, yememek gerekiyor o zaman🫠
BabyAta Nissyoo ya hayır alakası yok onun içinde ki maydanozdan ne olacak 🤷🏼♀️ben her sabah kahvaltımda yiyorum iki üç dal. Maydanozu oturup bir demet yemeniz lazım yada kaynatıp suyunu içmeniz lazım zarar vermesi için size. Böyle herseyi incelerseniz hamilelik geçmez 🙈
lena1234 Evet zararlı yemeğin içine konulam harici yemeyin. Bi tutamdan bi şey olmaz ama öyle suyu çayı içmeyin