Aytac000 MERHABA ANNELER, ANNE ADAYLARI.Bugun ultrasonda oldum.Bebeğin kilosunu 2.650 dediler.Çok endişeliyim.Sizce normalmı bu kilo???
Instauser Aytac000 endişelenme canım benim. doktor sağlıklı dediyse eğer sorun yok. Benim 37+3 te 2650 dedi. Riskli kiloyu atlattığı için sorun yok gayet sağlıklı bebeğin dedi.
Semamomm Aytac000 daha alır doğuma kadar gayet normal ama kilo alsın diyorsan ceviz muz kaşar ye hergün inanılmaz kilo aldırıyor
tgc_gzm2018 Aytac000 ben beş gün önce gittin 36, haftalıkken 3, kilo haftasıyla uyumlu demişti bence sizinkide normal