arsaynl
Son adetim 1 aralıktı
Bir sonrakine aralık sonu Ocak başı olmam lazım di yaptım negatif çıkmıştı hatta 18 aralıkta doktora gittim ordada çıkmadı .olacagim tarihden 15 gün sonra yaptım 2. Yi
Bir sonraki ay yani ocağın 12 sinde yaptım çok çok silik çıktı kan verdim 66 çıktı ilk sonra yükseldi gün gün
Yani son adet tarihi mi 1 Aralık değil 13 Aralık olarak belirlediler biraz daha bekle