Hasret2462 Kızlar 2 gün önce kan testi yaptırdım 72 çıktı değerim doktor bir hafta sonra gel bakalım kese görünücek mi dedi ama iki gündür çok kasıklarım ağrıyo adet sancısı gibi ve pembemsi lekelenmem oluyor başına gelen varmı böyle bir durum 😔😔😔 korkuyorum da ne yapmalıyım
Cansudemirel Hasret2462 ben de yeni hamileyim ve kasık ağrılarım oluyo adet sancısı gibi bebek tutunmaya çalıştığı için kasık ağrısına normal deniyo ama kanama için bişey diyemiyorum yerleşme kanaması da olabilir ama bence bi doktora görün nolur nolmaz
Ftmcmc Hasret2462 canım benimde 28.9 çıkmıştı 3 gün sonra gel yine bakalım demişti doktor ama 2 geçmedi hafif kanama başladı yani düşük oldu ☹️
Migrenligebe Hasret2462 ogrendigim ilk hafta ben de cok fena kasik agrisi cektim. Azicik hizli hareket etsem bicak saplaniyodu aglamaya basliyodum. 1 hafta surdu, sonra da mide bulantilari basladi 🤦🏻♀️
Hasret2462 Cansudemirel öldürüyor ağrı beni ya yarında böyle devam ederse gidicem doktora sormuştum çok kanaman olmazsa korkma dedi ama ilk bebeğimi düşük yaptım korkuyorum 😔 adet sancısı gibi öldürüyor ağrı beni
Secda Cansudemirel canım benimde adetime 1 haFTA var sağ kasigimda çok ağrım oluyor yani batmm ların bacagimi toplayamiyorum baskı oluşuyor gebelik belirtisi midir ki seninde oylemiydi
Cansudemirel Secda ben öncesinde hiç belirti yaşamadım yada hissetmedim bilmiyorum ama mesela adet olmamama rağmen adet günümde sancılarını çektim adetmişim gibi. Ama bi kaç gün sürdü sadece ve ara ara oluyodu
Secda Cansudemirel anladım benim erken öyle olması herlde ama çok sıklıkla oluyör batmalarm hayırlısı bakalım bekleyip gorecegiz
Hasret2462 Cansudemirel benimde adet günlerim ondan mı acaba ya öyle çok ağrıyor ki batıyor bide azıcık idrarım gelse baskı oluyor gibi oluyor
Hasret2462 Secda yarın doktora gidicem böyle evde durmakla geçmeyecek korkuyorum da ilk bebeğimi düşük yaptım 😔
Ftmcmc Hasret2462 Hasret2462 amin canım ama tam 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 15 haftalığım en ufak ağrıdan korkuyorum 😒 Kanamam az başladı pembe gibi bi tuhaf gece çoğaldı ve çok kötüydü 😣
Hasret2462 Ftmcmc rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Benim pembemsi ve sürekli gelen bi kanama değil ama yinede yarın bi gideceğim belki enfeksiyon falan vardır 😔
Migrenligebe Hasret2462 hemen bulanti bilekligi satin al, kusmayi onlemiyor ama mide bulantisini baya baya onluyo