Merhabalar kızlar kafam çok dolu karışık ve üzgünüm yazıyorum ki yaşayan varsa gebeliğini sağlıklı bı şekilde tamamlayan varsa bilmek motive olmak için. Benim ilk gebeliğim bebeğin kalbi durdu 9+1 kürtaj oldum 4 ay sonra tekrar gebe olduğumu öğrendim 5. Haftada kese etrafı kanamalar görüldü ilaç tedavisine başladık bilinenler duphaston/progestan/iğne sadece bir kere az bı lekelenmem olmuştu bu sürede. O zamandan beri yatak istirahatindeyim yemek wc dışında kalkmıyorum hiç iş yapmıyorum.Hem özel hem şehir hastanesinde takibe gidiyorum ben 9. Hafta da şehir hastanesindeki doktorum muaynede kanama az var dedi sonra yok düşüğe sebeb yatarak engel olamaz sadece ağır iş yapma rutine devam edebilirsin dedi sevindim çıktım ama tabi yine istirahata devam ettim gözüm korktu bir kere 😣 bugün de 10+1 özeldeki Dr gittim oda bana kesenin tam etrafı yuvarlak halde kanama gösterdi napiyosun ağır iş mi yapıyorsun deterjan mı kokluyosun ilişki yasağına mi uymuyosun dedi hiç birinide yapmiyorum aynı devam yatıyorum hep dedim sanki keseyi alttan durtten bir şey var da oraya kanama alanı açılıyor tekrardan dedi düşün ki orası kaygan zemin bebek orada tutunmaya kalmaya çalışıyor dedi 16. Haftaya kadar ilaçlara istirahata devam lekelenme yada acil bişey olmazsa 1 ay sonra görüşelim dedi.. Karnimda kasiklarda bıçak batiyor her an adet olacakmış gibi ağrı ve kasılma yaşıyorum yan taraflarına yatınca artiyor düz yatıyorum ayağımı yükseltip.. var mı başına gelen kanama görünüyor ama yok sorun yaşadınız mı yaşamadınız mı nasıl ilerledi süreç?