Merhaba,
Zeynep Kamil perinatoloji takipliyim. Gebelik şekeri ve ileri yaş (40) nedeniyle yüksek riskli sayılıyorum ama şeker kontrol altında, insülin falan kullanmıyorum. Bebeğin suyu, kilosu da iyi. Doktor yine de 39. haftada (bu hafta) yatış verebileceğini söyledi. Sanırım riskli gebeliklerde rutin işleyiş böyle. Sabahtan gitsem, bir sorun yoksa akşama çıkar mıyım diye merak ediyorum. Ama her halükarda akşam kalmam gerekecekse öğleden sonra gideyim diyorum. Benzer durumu yaşamış olan var mıdır, yatırınca neye bakıyorlar acaba?