Kızlar en son adet tarihim 2 Şubat 1 Mart’ta hamile olduğumu öğrendim. Kan verdim beta 110 çıktı bugün gece kanamam oldu hastaneye gittim kan verdim beta 141 e yükselmiş. Doktor hiç muayene etmedi Çarşamba günü tekrar kan vericem sağlıklı gebelik de olabilir dedi boş veya kimyasal gebelik de olabilir dedi başına gelen var mı
Ayrıca bu 2. Hamileliğim birincisi düşük oldu kese boşluk dediler o yüzden bundada bişey olacak diye çok korkuyorum