aytac7 Seymanurrr06 yarın değil ama çarşamba ya da cuma 🌸 ben de çok tedirginim ilk gebeliğim. Bir de karnım aşırı aşağı düştü acaba cumayı beklemez mi diye de düşünüyorum. Sizin kaçıncı hafta.
Habibi Seymanurrr06 sağlıkla sıhhatli kucağınıza alin inşallah, Benim de çarşamba günü dogumum sezaryen 2.gebelik
Seymanurrr06 aytac7 38+1 de doğurmuş olacağım inşallah 🤲🏻 ama saat yaklaştıkça bir panik bir korku oluyor içimde ikinci doğumum fakat rahat değilim 🥺
aytac7 Seymanurrr06 bende 38+0 da doğum yapacağım 🌸 inşallah sağlıkla alırız kucaklarımıza bebeklerimizi. 2 gündür hafif hafif sancımda var sizin göbeğiniz de düştü mü? Sakin olmaya çalışın sezaryen mi? Çok çabuk bitiyor diyorlar Allah’ın izniyle hemencik inşallah geçer gider ağrınızda olmaz.
Tugbasuu Ben de Perşembe olacağım umarım yolunda geçer sanki ben değil de başkası doğuracak gibi geliyor.. öyle rahatım ama düşününce odaklanınca geriliyorum. Ne hissetmem gerek bilmiyorum.