Sznsmsktrk evvahe sezaryen doguma doktor direk kendisimi giriyor yoksa asistanlar yada stajyerlermi giriyor acaba
Ezgiyldz94 Melekctl normal doğumda ebe hemsireler ters davrandılar hakaret ederek konuştular agresiflerdi sezeryan ameliyathanedekiler.cok tatlıydı iyi davrandılar
mrvakcn Kuzenim iki cocugunuda orada doğurdu uzakta da oturuyor halbuki ama ilkinde memnun kaldığı için tekrar oraya gitti bilemiyorum tabi birebir gidenler daha iyi bilir
Sare_3466 evvahe geçmiş olsun 💐 son haftalarda kaç günde bir çağırıyorlar randevu almak gerekiyor mu onun için ? Bende 34 haftalık olacağım pazartesi gideceğim nasip olursa
Melekctl Ezgiyldz94 şuanda sancım var bekliyorum olmassa sezeryan dediler siz böyle deyince sezeryan olsun diye düşündüm bian
Ezgiyldz94 Melekctl normal mi sezeryan mi oldu sağlıkla kucağıniniza alın inşallah herkese denk gelmez böyle insanlar size daha iyileri gelir belki
Melekctl Ezgiyldz94 olan sanciyi ben hissetmiyorum nstte çıkıyor 75-80 ama bende bişey yok normal kadın doğum hastası değilim perinatoloji takipliyim suanlik yatış verildi bekliyorum
evvahe Sare_3466 36. haftadan sonra randevusuz gidebiliyorsunuz ama erken saatte gitmeniz lazım ki belli bir sayı kotası var ona dahil olasınız
Melekctl Ezgiyldz94 taburcu ettiler sancın geldiğinde gel dediler açıkcasi alttan muaneden canim acidigi ve rahatsız olduğum için kendimde cikmak istiyodum