aanonim Kızlar nasıl geçiyor gebeliğiniz benim düşük tehlikem vardı 3 haftadır yatıyorum bakalım bu hafta kontrole gideceğim inşallah bi sorun yoktur bebekler için beslenme şekliniz nedir
Zeliha-16 aanonim ceviz tuketın muz yumurta ben yumurta ilk başlarda yıyodum sonra midem artık almayınca bıraktım
tamamdanolmuss aanonim 9+3üm mide bulantılarıyla geçiyor. Haşlanmış yumurta peynir süt falan tüketiyorum kahvaltıda. Ceviz yiyemiyorum ilk başlarda yedim ben de ama sonra midemi bulandırmaya başladı. Kuru yemiş falan yiyemiyorum 🙁
leylaahmetbebek aanonim Ben berbatim ya hergyn çocuk gibi agliyorum mide bulantım çok ama asla kusmuyorum ve ağzıma hiç birşey alamıyorum bebeğim boyle gelişmez diye çok endişeli oluyorum kendim için deil bebeğim ivin üzülüyorum böyle olan varmı 11 haftamfayim iki gün sonra 12 olucam