Dmndmn anladım ben ilk dogumumda sancı çektim hemde bir gün boyunca 😀 istemsizce ıkınıyordum ve büyük tuvalete çıkma isteği çok oluyordu bütün gece tuvaletle yatak arasında mekik okudum sancı girmiyordu ama tuvalete çıkma isteğim aşırı oluyordu 37 haftada doğdu
Üçüncü doğumum da suyum geldi sabah uyandigimda birşey yoktu kahve yaptım oturayım dedim birşey boşaldı dedim isiyorum herhalde 😂
Beş dakika geçmedi yine aynı şekilde az az su geliyor dedim bari koklayim çiş gibi kokmuyordu dedim aha suyum geldi akşama kadar baya bı su bosaldi en sonunda gittim hastaneye 36da doğdu
Şuan ikizlere hamileyim bakalım