Rumeysahin Haftaya kadar çok güzel ilerleyen kilo alımı son 3 haftadır çok az ilerliyor kan akışı normal herhangi bir sıkıntı yok yaşayan var mı düzelir mi 35. Haftaya girdik son 3 haftamız var
tatlibebegim_ Rumeysahin benimde 31.haftaya kadar epey alıyodu 32de gittiğimde az aldı gibime geldi doktor iri iyi falan dedi ama bana az gram almış gibi geldi
Cnuryasar Biz 31+5 te gittik 2050 gramdı bugün 32+0 34 te tekrar muayenemiz var bakalım💜 kilo alımı güzel dedi doktorum güzel beslemişsin dedi🩷 bakalım tabi ki
Rumeysahin tatlibebegim_ yani doktorum bi problem göremedi 2500 üzer olması yeterli kan akışı güzel dedi