Kızlar 4 aylık bir bebeğim var sağlık ocağı akviye olarak demir ilacı ve d vitamini verdi d vitaminini zaten birkaç aydır kullanıyordum Demir ilacını da bu ay verdim fakat araştırdığımda ve prospektüsünü okuduğumda temiz içerikli olmadığını fark ettim Bir iki gün vermiştim devam etmemeye karar verdim acaba sizlerin kullandığı temiz içerikli d vitamini ve demir ilacı var mı tavsiye edebileceğiniz