Tubbbs merhaba, henüz 33 haftaligiz, dogum yapmadim. Doktor kontrollerim her hafta, 2 haftada 1 ve 3 haftada 1e kadar devam etti bu surecte. Bebegin pozisyonu degistigi icin son 2 kontrolde sol taraf ölcümü zor olan kisimda kaldi o yuzden tam dogru net degerler alamadik, ancak doktorumuz bir problem olmadigini soyluyor. Insallah iyice azalir ve saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi 🙏