melikesevereker Kızlar sabah 8:30 da doğuma gidiyorum. Sezeryan olacağımilk doğumum . O kadar heyecanlıyım ki uyuyamıyorum. Dualarınızı eksik etmeyin 🙏
Annesininbalbocugu melikesevereker Rabbim sağ sağlim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Sağlıkla gelsin şifa getirsin huzur mutluluk versin hanenize bereket getirsin hayırlı evlat olsun inşallah canım benim 🤲🏼
CooperBaby melikesevereker Ay hadi insallah saglıcakla bebisini kucagına almanı diliyorum.🙏🏾 Benim de ilk gebeligim, bende sezeryan olucam.
melikesevereker Sewo etmez olur muyum hiç Allah herkesin evladını bağışlasın bir an önce sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏
Elifkedi melikesevereker kaçıncı haftada belli oldu? Siz mi istediniz sezeryan olmasını? Ve kaç gün önceden gün veriyor doktor?
melikesevereker Elifkedi Elifkedi evet ben istedim sezeryan olmasını 1 ay önceden hemen hemen gün vermişti zaten. Şuan 39+1 haftaligim
Haticesoysal melikesevereker sağlıkla kucağına al duamdasın sakin ol ki hersey daha güzel olsun Rabbim yardımcın olsun
melikesevereker Haticesoysal çok teşekkür ederim heyecandan uyuyamadım bile nasıl sakin olunur bilmiyorum 🙈
EzgiKizilates melikesevereker 😬 ayyyy nasıl heyecan vericidir şimdi ben de Çarşamba 8.30da sezeryan olacağım şimdiden heyecanlıyım 🐣
melikesevereker EzgiKizilates hemde nasıl anlatamam inşallah herkesin doğumu ve sonrası çok güzel geçer 🙏
melikesevereker Pelus sanırım 39 hafta olduğum için doktor bekletmedi 😊 açıkçası bende çok önemsemedim 🙈
Heycanligebe melikesevereker benide götür bende doğurmak istiyorum 😂😂😂 şaka hayırlısı olsun inşallah sağlıkla al kucağına 😍😍😍
melikesevereker Heycanligebe bende hep doğurmak istiyordum ama şuan biraz daha dursa mı ki diyorum 🙈😊