nursertkaya50_ “emziğimi,eş bağımı” dediğiniz herhalde plasenta çünkü geçen gün temizlikçi ablamızda bana dediki emziği düşer bende algılayamadım ömrümde böyle şey duymamışım emziği emziği diye anlattı bende ona ultrason fotoğraflarını gösterdim uzun uzuna anlattım 7 torun sahibi kadın çok şaşırdı ama biliyor artık 🫠🙏🏼 sizde bebeğiniz doğmadan lütfen kendiniz ve ileride size soracağı sorular için,sosyal gelişimi için,çevresi,zekası,ödevleri vb binlerce şey için kendinizi geliştirin doğum sonrası belki vakit bulamazsınız nasıl bir süreç olacak bilmiyorsunuz ama şuan bol boş vaktiniz var 💐