Zeydem00 gazide perinatoloji bölümünde yaptırdık. Normalde dışarda özellerde yaptırmak istemiştim video resim vs veriyorlar diye fakat doktorum pınar hocayı önerdi en iyisidir dedi.
Siyah beyaz bakıyor rapor veriyor sadece kağıt olarak. yakalayabilirse yüzünün resimini de veriyor . Kendisi çok tecrübeli ve ayrıca çok tatlı bi doktor. Düşünürseniz öneririm
14 şubatta gittik biz ikiz gebelik 3000₺ ödedik