Mujjj-de Ya kusura bakmayın dönüş yaparım demişim unutmuşum. Dün gittim gayet ilgili sakin güzel geçti. Her baktığı yeri tek tek anlattı. Uyuyordu yüzünü çok net göremedik, epey uğraştı ama yandan yakalaybildi anca. Sevdim, memnun kaldım yani ben doktordan hatta onla devam etmek isterim ama maddi olarak karar veremedik henüz.