maziz Yaklaşık 3 saatlik mesafede başka bir doktora git gel yapan var mı son aylarda nasıl yapıyorsunuz Doğumumu yapmak istediğim doktor annemin evinin orada ancak ben biraz uzaktayım Az kaldı doğuma ama sürekli orada eşimden ayrı kalamam Doğum ve doğum iznini orada geçirebiliriz kafam karışık böyle bir şey mantıklı olur mu Sizler ne yaptınız
aysecakir maziz biz de uzağız 3 saat değil ama 1 saatlik mesafede ☺️ Ben Doğuma yakın bir hafta kala falan kayınvalidemgile geçeçeğim Doğum başlarsa eşim yanıma gelicek bu şekilde planladık. Siz de bence bir hafta kala falan annenizin evine geçebilirsiniz
maziz aysecakir evet ben de böyle düşündüm Ama işte doğuma yakın muayene sıklaşıyormuş ya bir de erken doğum gibi bir sürpriz olursa naparım diye düşündüm :) 1 saat olsaydı ben de cesaret ederdim sizin gibi Sağlıkla kucağınıza alın inşaaallah☺️