esraEb babyy__ şu an nasıl bebeğiniz durumu. Ağlıyor mu. Kaç aylık. Ben de perşembe yaptırcam 6 buçuk aylık çok korkuyorum 😣
babyy__ esraEb 2 aylık canım ilk igne yapilirken agladi eve getirdik bi ⅞ saat sonra huzursuzlandı calpol verdik sonrası hiç birşey yok 2 gün bardak kaldı bugün bardagimizda çıktı çok iyi yani bende çok korkuyordum ama şükür
esraEb babyy__ ya benim bebeğim 6 buçuk aylık ve maalesef sürünüyor. Nasıl uapıcam bilmiyorum. Çok korkuyorum. Calpol ne işe yarıyor ki ağrıyı keser mi.
Melosunannesii Oğlum 5 yaşında ilk yıl göz ameliyatı oldu yaptiramadik sonra korona çıktı derken uzadı bizde yarın yatış yapicaz korkuyorum doğrusu
esraEb babyy__ yaaa öyle mi. İnşallah benim sürecin de kolay olur. Kaç gündür düşünmekten stresimi bastıramıyorum. 😤