Simayyy aycaayse ilk zamanlar anne yanı çok gerekli bence anne Bebek devamlı bir arada ve kolayca alıp yatırmak çok mantıklı ben prego santa maria aldım işim bitince çok rahat katlayıp kaldırırım ve odasını 8 ay sonra felan yaparım
maysa Montessori yataga cok heves ediyorum ben 💕 hosuna gidebilir belki. Besik alip kenarda duracagina o yatagi alıp 7 8 yasa kadar yatirmak mantıklı geldi bana çesitleri de cok. Ararstir derim., ekonomik ve kaliteli🌸
aycaayse Ben karyolasını alan aldım içine yatak alıcam işbir mi alfemomu yada başka hangi yatak markası kullanışlı onu merak ediyorum kraft kötü dediler yataş falan önerilmedi mesela sadece yatak önerisi lazım sallanan karyola aldım zaten