Silabon bence öncelikle bulantının başlama-bitme normali yok. Benim de sizin olduğunuz haftalarda başladı bulantılarım 5.5 ay devam etti… hala bazen geliyor. Doktorunuza bir danışın, ben hangi haftada kullanmaya başladığımı bilmiyorum ama Prilam Dr kullandım sabah akşam birer tane. O beni biraz rahatlatmıştı, yoksa ölü gibi yatıyordum…