Merhaba
15 haftalık hamileyim, hiç yerleşme kanaması vs yaşamadım, ilk defa bu sabah kan pıhtısı şeklinde akıntım oldu, rengi de koyu kırmızıydı, ve lekelenmeler devam etti, doktoruma gittim, kendisi perinatolog aynı zamanda. 1 cm başlangıç seviyesinde miyom oluşmuş, Protestan iğnesi oldum, takip yapacak, doktor miyomun bulunduğu yerin tehlikeli olmadığını ama takip edeceğini söyledi , bebeğimde bir sorun yok, lekelenmenin ve pıhtının nedeni için alttan muayene önerdi, böyle bir şey yaşayan var mı aranızda