Edaaksoyy Mayaaa34 sezaryan doğum yaptım ben Suni sancı verdiler bebeğimin normal doğumu kaldırıp kaldırmıyacagına bakdılar ama benim hiç acılmam olmazdı 2 gün yattım sonra sezaryan doğuma kara verdiler
Bsrrgl Mayaaa34 bizde sezaryen olacağız malesef normal doğumu kalp kaldırmaz dedi doktorum kalp yetmezliği de var bende.
Melisa09 Mayaaa34 merhaba bende orta dereceli çöp var çarpıntı oluyor doktorum sezeryan yap normalde çok zorlanırsın ciğerin su toplar dedi bana sizdekini bilemem tabi
Edaaksoyy Mayaaa34 var canım daha günüm vardı benim hem benim hem bebeğimin kalp atışları cok hızlıydı eğer devam etmeseydi evime gidecektim devam ettiği için sezaryana almak zorunda kaldılar
Mayaaa34 Edaaksoyy 27 haftada nstye girince benim bebegin kalp atislarida az yuksek cikti sizinki dogumdan sonra gectimi bebegin kalp hizi
Edaaksoyy Mayaaa34 susuz kalmış olabilir misin serum taktılar mı size acaba hiç Bi sorun yok gecti şuan bebwgim 4 bucuk aylık Bi sıkıntı olmadı
Mayaaa34 Edaaksoyy doktor cok yuksek degil dedi 2 rakam yuksek makina ondan otuyor dedi bisey yapmadilar
Edaaksoyy Mayaaa34 benim 200 geciyor Du susuz kalmışsındır dediler serum taktılar ama gecmedi korkmayın fazla değilmiş benimde nabzım falan cok yüksek cıktı
Melisa09 Mayaaa34 çok ıkınınca su toplayabiliyormuş kardiyoloji doktorum söyledi sezeryan önerdi bana