Hanımlar merhaba hayırlı ramazanlar öncelikle, bugün nst ve kontrolüm vardı 39+2 deyim doktorum suyumun azaldığını söyledi bu cumaya kadar müddet verdi cuma tekrar gideceğim ve sanırım suni sancı ile doğumu başlatacak, normal doğurabilmek için her şeyi yapıyorum her gün ama yok gelesi gelmiyor çocuğun, nişanım da gelmedi 😅 suni sancıdan korkuyorum süreç zor mu benim gibi olanlar var mı biraz konuşmak istedim.