Eslem2112 seni öyle iyi anlıyorum ki 🙏🏻 kendini üzme en azından çıkış tarihi belli, 21 gün önce benim de bebeğim dünyaya geldi zaten doğmadan daha yenidoğan yoğunbakıma gireceği belliydi ve ben heyecanla ona kavuşmayı bekliyorum öyle çok üzücü ve yorucu bir süreçki yazarak anlatılmaz ancak yaşayan bilir.. Allah tüm küvöz yolu bekleyen anneleri tez vakitte bebeklerine kavuştursun 🙏🏻🤍