Merhaba arkadaşlar.Bir çoğunuz biliyorsundur sürecimi,lakin ben örnek olmak amaçlı yazmak istedim.
Üçlü taramam yüksek riskli çıkmıştı trisomy 18 değeri.
Doktorum öyle olmadığını düşündüğünü söyledi ayrıntılıda ultrason sonrası daha net konuşuruz demişti.
Şimdi hastaneden çıktım ve direk buraya yazıyorum.
Çok şükür tertemiz haftasıyla gelişimi aynı olan bir bebeğimizin olduğunu öğrendim.
Şubat 22 den yani üçlü taramada riskli çıktığını öğrendiğim günden beri içimde acaba sorusu oldu inanın insanın daha karnında ki bebeği için bu denli telaş etmesi düşünmesi inanılmaz bir süreçmiş…
Tarama testileri asla tanı değildir asla moralinizi bozmayın.Her zaman bir anne adayı olarak siz annelerin yanındayım…
Sağlıklı günler dilerim.Ankaradan selamlar 🌸