Selam arkadaşlar, yürüyünce ya da hızlı hareketlerimde vajinamın içinde bi sancı oluyor anlık. 29+ dayım.. geçen hafta kontrolüm vardı bi sıkıntı yoktu aklıma da sormak gelmedi.. ağırlaştığım için diye düşündüm ama siz ne dersiniz? Aynı haftada olanlar yaşıyor mu bunu ?