Azra61_ 23 haftalık hamileyim ama balık yağı toplasan 2 3 defa içtim kokusundan rahatsız olduğum için içemiyorum içmiyorum da balık tüketiyorum ama yoğun bir şekilde değil peki sizler hanımlar gelişmesinde bi problem olur mu acaba bebeğin
Ftmtsdmr Azra61_ 26+4 üm 2. Gebeliğim hiç balık yemedim balık ilacı da hiç kullanmadım hiç bir sorun yaşamadım bebeğimde haftasından ileride çok şükür