[silindi]
ben 28. Haftada kontrol oldum gebelik şekeri de var iki kiloya yaklaşmış dedi net bir rakam söylemedi kafa çevresi mi ölçüsü mu bilmiyorum 2 hafta önde karın kismida 1 hafta önde diye söyledi normal doğum yapamazsin onun dışında korkulacak bir şey yok dedi