Kızlar doğum korkusu heyecanının yanında bi de aklımda kişisel temizlik var zor yapıyorum zaten tıpkı herkes gibi sonlara geldik 35 hafta olduk mart sonu Nisan başı doğum olacak inşallah sezeryanla en rahat kolay nasıl temizlenebilirim onu düşünüyorum ağdaya alerjim var kızarıyor sivilceli gibi oluyor hep onu bırakalı yıllar oldu çok tahriş etmişti elimde tek jilet seçeneği kaldı onda da korkuyorum insanın eli titriyor bazen kasınca keserim şu bu olur diye doğuma ya pis girersem ya şöyle böyle olursa diye bi de bunun tantanası başladı bende 😵😵💫