Karam3838 Kiz lar ben 36 haftalık hamileyim nst sancıma bakıldı bugün 80 90 cıktı ama doktor bu doğum sancin değil diyo nasıl olucak peki kasiklarim ve belim ağrıyor böyle çıkması doğum yaklaştığınımı gösteriyor ?
Nurbanu34 Karam3838 aynısı bende de oldu bu hafta 36.haftadayim nst de sancilarim 80 90 çıktı ama o esnada bende hiç ağrı olmadi. Doktor yalanci sanci dedi.. gercek olmasi için düzenli olmasi gerekiyor sanırım
Ezcez Karam3838 o haftalarda bendede oyle olmustu suan 39 olmaknuzereyiz tik yok daha o 80 90 sanci 1 ay goturdu bizi 😁
Tugbamete Karam3838 canım benimde 36 da öyleydi ve ben uzun zamandır yalancı sancılarımdan dolayı kıvranıyorum resmen çatı muayenesi oldum 38 de 1 cm açıklığım çıktı o zamandan bu zamana yuvarlanıp gidiyoruz 😊
Nurbanu34 Karam3838 aynen düzenli ve sık olmasi gerekiyor sanirim.. saglikla doğum yaparız insallah 💕
Karam3838 Egzersiz yapıyorum hem plates hem normal günlük 40 dk yürüyüş ve merdiven çıkıyorum 4 kat bunları önerdi bana ama hayırlısı zamanı nezaman allah bilir hepimiz hayirla kurtulalım inşallah 😊