Aynı kaderi yaşamışız demiştim seni korkutmamak için baştan yazmadım ama ben 4. Gün biterken anca doğum yapabilmiştim. Benim 7 aylıktı. Ve maalesef bu tür doğumlarda bebek kendini doğuma hazırlamadığı için ilerleme çok yavaş oluyor ve fiziksel acı dayanılmaz derecelere çıkıyor. Sezeryan olmuşsun galiba beni yapmamışlardı hem ilk doğum hem sezeryan olup 2 sene kadar tekrar bekleme demişti doktorum. Hayırlısı böyleymiş geçmiş olsun.