nazel123 Selam kızlar doktor yatmadan önce iki tane at dedi ama öyle fayda etmiyor sabah akşam kullanan var mı bir sıkıntı olur mu acaba
Senmsii nazel123 Ben kullanıyorum 20. Haftamdayim hala kullanıyorum gece 2 tane içmem yeterli oluyor bana ama doktorum eğer yeterli gelmezse öğlenden önce 1 tane daha iç oda yetmezse öğleden sonra 1 tane daha iç demişti.
aslip7 nazel123 bana da aynısını söyledi benim bulantılarım sadece akşamları olduğu için ben akşam üstü atıyorum
Syda01 nazel123 20+5 haftalık olduk başından beri kullanıyorum aksam yatmadan iki tane iciyorum doktor eger yinr olursa sabah da ic demişti ams yeterli oluyor
asli_pkz nazel123 bende sabah akşam çift içiyordum. Kan tahlilinde karaciğer enzimlerimi bozmuş ilaç. Şimdi bütün kullandığım ilaçları vitaminleri bıraktırdı doktor. Dahileye yönlendirdi. Dikkatli kullanmakta fayda var
Sedadvc Kızlar 11. Haftam bitti. Benim bulantılarım kesildi. Gece yatmadan bir tane prilam içiyorum. Acaba o mu kesiyor, yoksa tamamen mi kesildi? Bebeğe bir şey olmuş mudur diye korkmaya başladım birden normale dönünce. Bilgisi olan var mı?
Aytlkya Sedadvc korkma canım sürekli bulantı devam edicek değil bana 11/12 de biter dediler bitmedi mesela 25 haftaya kadar sürdü ve ara ara hala oluyor
Aytlkya İlk başta bende çok kullandım bi sabah içiyodum bide yatmadan önce içiyodum böyle kullanabilirsin bence
Sedadvc Aytlkya Ay çok zor bulantılar. Aslında seviniyorum geçmesine çünkü resmen hayata döndüm yeniden ama bir yandan da korktum bir şey mi oldu acaba diye.
Aytlkya Sedadvc yok canım korkma tabiki çok zor ben 28 haftalıgım ara ara devam ediyor herkes bana diyor noldu sana neyin var hani bu bebek nerde diyolar resmen kusmaktan kilo bile alamadım bence kusmaman daha iyi tedirgin olma
Mervemrl nazel123 doktorum günde dört defa aç karnına al dedi. Ama bana fayda etmiyor çok bulantım var hala:(
Gzlhn Elim ayağım oldu ilaç gece uyumadan 2 tane atıyorum sabah uyanınca bi tane atıyorum gün boyu rahattım 2 gündür ilacım bitti bulantıdan geberiyorum resmen bugün yazdırcamda doktora alcam 19 hafta oldum hala devam bulantı oğlumda bu kadar uzun sürmemişti 17 de tık diye kesilmişti
esty35 21 haftalık olduk bugün, 9 haftalıktan beri kullanıyorum birkaç gün ara vermeyi denedim ama gün boyu midem bulandı kustum. Gece yatmadan önce 2 tane içiyorum yetiyor. Çok çok nadir günde 3 kez kullanmışımdır.
miniiiikfasulye nazel123 Banada akşam iki fayda etmiyor sabah 1 tane daha atıyorum çok iyi oluyo günüm güzel geçiyor bu arada doktor kendisi o şekilde söyledi
Deletedmom_88 nazel123 ben sabah akşam kullanmıştım, bana öyle bayağı iyi gelmişti, hem geceyi hem gündüzü kurtarıyordum