AygyulSina duş alırken çoğumuz idrarımızı yaparız o an ayaküstü😁 dediğimi dene her idrarın geldiğinde sık tuvaletini ve o an duş suyunu kapa yada suyun altında durma eğer tutamıyorsan ve sıkmaya rağmen geliyorsa suyundur
bunu anlamamak bu kadar zor değil inan
Asıl normal tuvaletini yaptığında anlamak biraz zor olabiliyor neticede tuvaletini yapıyorsun:)