arkadaşlar 23+6 haftalıgım fakat artık işe gelmeye şimdiden zorlandım. 8-5 masa başı çalısıyorum ama sürekli oturur pozisyonundan bacaklarım ayaklarım ağrıyor şişiyor şişince üstüne basamıyorum sırt ağrısı cabası. hele su uykudan uyanıp gelmek sabahları yataktan çıkarken sinirden ağlayacak gibi oluyorum. eve gel yemek yap topla derken aksam saat oturmam 9 u buluyor çok yoruldum. sizin nasıl gidiyor