mom-16 vajinal mi sezaryen mi düşünüyorsunuz? Ben vajinal doğum yaptım. Ve sona yaklaşırken çok tedirgindim 3 kg üzeri denildiğinde ne kadar endişelendiysem 2 hafta öncesinde doğurdum 😂 bebeğin dışarda kg alması bence çok daha mantıklı. Sağlığı yerinde olsun gerisi hiç önemli değil.