Tazeannevebebegi deletedmom734 oğlum olursa ismi Ali Osman olacak inşaallah ama ben kız olacağına inanıyorum nedense 😍
Aliiss meleklerim2 Yusuf olmasını bende çok istiyorum ama eşimin ismi olduğundan herkese garip geliyor eşimde olmasın diyor 🙄
meleklerim2 Aliiss ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri erkek hissediyodum ve ismi muhammed efe veya yusuf ali diye düşünüyoduk ama kız olduğunu öğrendik isim içimde kaldı hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda..
Aliiss nhlblr akın isminin manası güzelmiş aslında ama daha naif bir isim arıyorum sanki akın çokta etrafımızda olmadığından değişik geliyor 🙏🏻🙈
deletedmom947 Aliiss bende Emir Ali istiyorum en başından beri ama eşimle anlaşamıyoruz🤦🏻♀️ Ömer Ali Ali Asaf Ali Hamza Hepsini çok yakıştırıyor ve seviyorum💙
Semas deletedmom947 bende Emir Ali koyucam elin Emir ismini bende Ali ismini sevdiğimiz icin öle koyduk güzel geliyor kulaga
nhlblr Aliiss aslında Deniz Ali düşünüyordum ben ama cinsiyetini öğrendiğim gün eşime sordum o da akın dedi . Akın Ali de kulağıma güzel geldi 🧿🙈
Aliiss Ssraa Kuzenimin ismi Kayra ama kız o yüzden erkekte garipsiyorum normalde erkek ismiymiş ama 🤦♀️
Aliiss meleklerim2 bende eşimle tanışmadan önce hep derdim oğlum olursa adı Yusuf olucak diye ama eşiminde adı Yusuf olunca olmadı nasip böyleymiş 🤷🏼♀️